Post by imregollisi on Feb 8, 2022 20:38:43 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Monster Fishing 2022 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Monster Fishing 2022 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes glitch all ▞▞▞
▞▞▞ Monster Fishing 2022 2022 version ▞▞▞
leuk ik gaf het een 4 bc ik wil het trekken en dan is het 5
Tot zover goed. Zal hoger of lager beoordelen als ik meer dan 2 keer heb gevist
Niet zo'n goede graphics, het water ziet er niet eens uit als water en je kunt de vissen boven het water zien. En het is zo bagger.
Ik verveelde me na 10 minuten, speelde betere visspellen zonder de advertenties.
Het is niet interessant genoeg naar mijn smaak. Zoals aasvissen een stuk beter. Betere graphics en niet steeds dezelfde vis vangen
Game zit absoluut vol met advertenties. Vissen is geautomatiseerd, dus het spel speelt zich eigenlijk vanzelf. Erg saai. Audio is zeer repetitief en irritant. Graphics zijn verrassend solide.
Hoe maak je een item in dit spel wakker? Ik heb hard mijn best gedaan om alle upgrades en evolutie te maximaliseren, maar het ontwaken komt er niet uit. Hoe je dat doet?
Hmmm .. dit spel lijkt erg op het spel "ACE FISHING" en dat spel ziet er grafisch beter uit .. ik weet niet wie wie kopieert 😅
Meer tijd nodig zonder zoveel commerciële onderbrekingen. Zou leuk zijn. Maar het brengt je in beweging. Ja Sire.
Te vroeg om een recensie achter te laten. Maar tot nu toe zo goed. Jou ooit. Ik ben benieuwd hoeveel reclame ik door het spel heen zal krijgen.
Het begon oke. Maar nu vang ik letterlijk alleen schotels oftewel bekers met duur aas. Dus ik verwijder het op grond van het feit dat het schotelvissen wordt genoemd.
boooooooooo
Heel slecht
Goed, maar ik haat het dat je een level omhoog moet om verschillende kaarten te krijgen
Vind dit spel erg leuk...heel leuk spel....en offline ook....perfect.
goed spel, maar heeft een langere vislijn nodig dan 1071. yards heeft ongeveer 2000 yards nodig, het is frustrerend als je een grote vis verliest nadat je ermee hebt gevochten, alleen omdat je lijn te kort is.
Slechtste graphics ooit
goed
Ik vind het geweldig dat je overal heel leuk kunt vissen?
de visserij
Cool speelspel
Te veel advertenties
Leuk en niet leuk
Dit is een zeer interessant en zeer ontspannend spel voor kinderen en volwassenen. Elke keer dat je kunt vissen door dit spel. U kunt het echte vissen ervaren.
Het spel is GEWELDIG, maar ECHT vissen is beter!
Tot nu toe is het in orde. Maar ik speel nog maar 10 minuten... hoe kan ik zo snel een mening vormen?
In het begin niet zo gemakkelijk. Het is beter als je je vinger omcirkelt om echt in te voeren en op een toets drukt om los te laten.
Monster Fishing 2022 Sporto ffz
goed
Giải đua xe moto thật 3D Đua xe umy
Als jullie een probleem hebben wanneer je de haspel loslaat en de lijn breekt, probeer dan een betere vislijn te kopen, want de lijnen hebben een limiet voor hoe lang ze kunnen gaan (sorry als mijn grammatica slecht is, idk als mijn grammatica slecht is in deze opmerking ). En dit is een geweldig spel
Verdorie, ik vind het geweldig jongens ga zo door met het goede werk
Spelen ze hebben het opgezet het kost te veel geld. het spel is hebberig.
Goede graphics, in het begin wat moeilijk om alle games te begrijpen, niet duidelijk genoeg in het spel. Maar je snapt het wel
Slechte app. Ik heb grote vissen gevangen en wanneer u zich registreert voor een ranglijst, zelfs als u advertenties bekijkt, wordt deze niet geregistreerd, maar als u kleine vissen registreert en niet in de top 10 staat, wordt deze wel geregistreerd. Het lijkt erop dat ze je niet zullen toestaan om meer diamanten te verdienen
Tot nu toe ben ik er dol op. Eén knop om te vissen. Inactief vissen als u niet wilt stoppen maar iets anders moet doen. Tot nu toe slaat het de spijker op de kop voor mij en mobiel vissen op zijn best.
veel reclame wel spel zelf is wel leuk
Ik betaalde voor geen advertentie, maar er stond al verlaten en niet werken
1. Ik kan de deal van 10 dollar niet gratis bekijken omdat de video niet zou werken nadat ik deze voor het eerst had geïnstalleerd. 2.Als je een level omhoog gaat, staat er 50 diamanten voor het bekijken van een video en je krijgt er maar 5 per keer. 3. Toen ik 9 sleutels gebruikte om de 9+1-doos te openen en me een bos aas gaf, dat nooit in mijn inventaris verscheen. 4. Nooit mijn 100 diamanten ontvangen voor het leuk vinden op Facebook. Zijn jullie echt? Totale verspilling van mijn tijd. VERWIJDEREN.
Ik hou van dit spel. De toevoegingen zijn niet te veel. In het begin lijkt ik gemakkelijk, maar op hogere niveaus duurt het langer om nieuwe vissen te batchen, maar ik hou van de uitdaging. Bedankt jongens, al met al is het een episch spel
Aardig
het is echt cool is echt soepel het is heel gemakkelijk en het is tegelijkertijd moeilijk maar het is echt cool
Oplichterij!! Waarom toegang tot opslagruimte nodig hebben voor een game als deze?
Echt een leuk spel, alleen in app-advertenties werken niet voor mij
Geweldig spel. Net als je klaar bent met veel visplekken, duurt het een eeuwigheid om één vis te vangen. Zou veel meer verschillende soorten vis kunnen hebben. Te veel kandelaars, koffers en stomme schelpen, die vechten als vissen!. Ik vind het leuk om de illegale scuba-visser te vangen. Ik wou dat je een vaste lijn had, zodat je tenminste iets kon vangen in de zee van monsters. Ik heb de molen en hengel geüpgraded, maar helaas geen kwaliteit voor de vislijn. Maar ik geniet echt van dit spel omdat ik geen geld hoef uit te geven.
Echt leuk spel. Verdrijft de tijd en zeer ontspannend. Ik geniet echt van de graphics.
Het is een leuk spel om te spelen als je je verveelt en de vissen die je vangt zijn geweldig en interessant
Heel chill, hou van het zeewater zo helder, de catalogus van verschillende soorten vis is interessant. 10/10 p.s. Advertenties upgraden je beloningen, dus dat is nog een pluspunt, 2020 hebben we deze ontspannende game nodig!
Het spel is niet speelbaar elke keer dat ik vis, de snaarbreuken maken je spel leuker en beter
MONSTERVISSEN? HMM. Ik was op zoek naar een spelletje walvisvissen oftewel Moby Dick. Maar ik eindigde hiermee als alternatief. Dat is niet erg! Ik hou van vissen. "De kerk" muziek op n het optiescherm. Ik ben nu mosselen en haaien aan het vangen. Ik vind het geweldig dat ik ze mag verkopen of in een digitaal aquarium mag stoppen en de vissen wiebelen en spetteren als je het scherm aanraakt! Dit spel is geweldig voor als er te veel aan de hand is in je leven. Je wordt er wakker van als een echte visreis.
Mijn graphics waren erg glitchy en ze waren ook erg wazig, maar verder ben ik dol op het spel!!!😍😍😍
Maak alsjeblieft een lange rij voor de zee van monsters. Ik verlies elke keer mijn vangst omdat de lijnen uiteindelijk breken. Ik gebruik de langste lijn die je hebt.